31 Temmuz 2012 Salı

Bir Dilek Tut...

Sabah mahmurluğunu üzerimden atayım derken sevgili Serrose'un facebook sayfasında gördüm ilk olarak... Linki tıkladım ve karşıma Nevşehir'den 1013 tane melek çıktı, her birinin gözlerinde ki heyecanı tahmin edebiliyorsunuz, kadraja gülücükleri sığamıyor neredeyse ama içlerinde mahçup duranlarda yok değil tabiki... Ufaktan incelemeye başladım dileklerini, kimisi bisiklet, kimi yüksek topuklu ayakkabı, kimi abiye, fotoğraf makinası, barbie bebekler, saç şekillendiriciler, hele ki orjinal imzalı forma isteyenler vs. vs. vs... Gönlüm kırıldı keşke dedim, maddi durumum çok şükür iyi ama keşke dedim yinede, iyinin de iyisi olsaydı da her birinin dileğinin ucundan tutabilseydim... Ben bütçeme göre birkaç dileğin gerçekleşmesi için kanatlarımı taktım, belki sizlerde eşlik etmek istersiniz...

Hakkımızda hayırlı olan tüm dileklerimizin gerçekleşmesi dileğiyle,

Saklı kalmış dualar ve büyük gülüşler için lütfen buraya...



Hamiş: 
1013 melek için gerçekleştirilen henüz 49 dilek mevcut... 
Eylül sonunda Capitol Dilek Ağacının teslim edeceği dileklerin karşılığında adreslerinize o minik parmakların yüzlerinde gülümseme, gönüllerinde mutlulukla sizlere yazacakları teşekkür mesajlarınızı da alabileceksiniz...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

dosttan nameler...