17 Ağustos 2012 Cuma

Mutluluk Dediğin Nedir?

Ahh, 
mail box' ımın dili olsa da anlatsa benim yerime... 
Yada 
"ptt kargom nerede?" linki tıklanma rekorunu bir günde kırıp kırmadığını ölçebilse büstümü diker miydi merak ediyorum... 
İki haftadır yoğun günler geçiriyorum haliyle sizlerde öylesinizdir, bir yandan bayram telaşesi, işler yetişecek mi koşturmacası, bunların üzerine ilaveten de etkinlikler, hele de benim gibi abarttıysanız, kime ne gitti acaba karıştı mı diye meraktan kendinizi yiyorsanız ooh günler geçmez kargolar gelmez...
İftarla sahur arasını hiç karıştırmıyorum zaten canlarım =))

***

Gelelim güzelliklerime, ama yinede herşeye rağmen dün çok güzel bir gündü, bir anda iki kocaman paket görünce bende dahil olmak üzere ofis arkadaşlarım baka kaldık, şımardım mı evet, utandım mı sanırım cıx, kötüyüm ben kötüüüüü! =)

Eveeet ilk hediyelerim çok sevgili Rüzgar'a doğru nun 2. kitaplaşma etkinliği sonuç öncesinde bir kaçımızın aklını çeldiğini "Ultra Mini Veri Sıpeşil Hediyeleşme Etkinliği" nden =)) 


Sevgili Eda'nın yollamış olduğu tarçınlar paketin misler gibi kokmasını sağlamış, emeğine ve yüreğine sağlık canım... 
Herşey güzel gönlün gibi olsun...
Benim paketim mi?
Buyrun =))

***

Sıradaki güzelliğimiz de herşey den bir tutam ın düzenlemiş olduğu kitaplaşma etkinliğinden,
Sevgili Kahve Kokulu Kitap & Tuğçe =))
O kadar çok mailleştik ki, umarım rahatsızlık vermemişimdir diye her defasında yenilemekten kendimi alamıyorum... 
Ama çok tatlı, pek bir kibar arkadaşımın benim için emek harcayıp gönderdiği ganimetlerime gelince, 
hadi buyrun...


Bir fazlalık farkettiniz mi? ben bir tane beklerken üç tane gönlümü şenlendiren kitap çıktı karşıma, mini rujlarıma ayrı bayıldım, göz kalemi ve rimel de cabası... hele o balzam, Allah'ım o nasıl bir koku, ye beni diye bağırmıyor dersem yalan söylerim... Şaşkınlığımın arttığı en önemli noktadan biri az aşağıda, diğerini de fotoğraflamayı unuttum =( görmüş olduğunuz nazar boncuklu bilekliğin etrafı gümüş olanından bende de mevcut... Demek ki zevk uyuşması böyle bir şey, birileriyle uzakta da olsa aynı duygu ve düşünceleri paylaştığımı bilmek beni ayrı mutlu etti...
Diğeri mi? İşte karşınızda...


Sağdakiler bana ait, soldakiler de sevgili Tuğçe'den bana gelenler...
Canım öpüyorum seni kocaman,

Aaaa unutmadan benim hediyelerim için sizi böyle alayım =))

***

Vee şimdilik sonuncusu, şimdilik diyorum dikkat edin ;)

Madam Dö Gonc un bardaklaşma etkinliğinden, sevgili Selin...
Uzun maillerin ardından kargomu gönderdiğinde duydum sesini, kargomun geldiği teyidini de tabiki... Selin'i bilmem ama gidip de paketi gördüğünde ne hissedecek düşüncesi daha çok heyecanlandırdı beni... Bende ertesi gün aldım zaten hediyesini... 
Güzel gönlü Edirne'den İstanbul'a neler uçurmuş görelim...

 
Göznuru ve benim için özel uğraşılmış paketim bir harika, nerde nasıl kullansam diye dünden beri düşünüyorum.

Sevgili Elif'in gönderdiği Yeşil Peri Gecesi' nin ilk kitabı sayılabileceğini duymuştum bir blogdan ve almam gerektiğini yazmıştım...

Düşüncenin inceliğine hayran oldum canım, hiç beklemediğim benim için gerçek bir hediye oldu...
Bi de sanırım sayende bende senfonimi buldum =))


Kucak dolusu sevgilerimi ve dostluğumu gönderiyorum sana...

***

Ben gelecek paketleri bekleye durayım, 
benim paketlerim gitmiş mi diye ortalığı telaşeye vereyim...
Kendi mutluluğumun peşine takılıp giderken diğer blog arkadaşlarımın da etkinlik sonuçlarını gördükçe seviniyor, onların vasıtasıyla yeni izlenimler de kazanıyorum...

***

Postumu bitirirken,

Hayatta keşke dediğiniz, aklınıza gelen hatta hayal bile edemediğiniz tüm güzelliklerin ve o güzellikleri yaşamak istediğiniz insanların daima yanınızda olması dileğiyle...
Sağlıklı, mutlu, huzurlu 
nice bayramlar,
nice dostluklar,
nice etkinlikler,
nice niceler =)))

Her birinizi dua ile Rabb' ime emanet ediyorum,
Sevgiyle,








9 yorum:

  1. paketlerin her biri birbirinden güzel. Keyifli okumalar/kullanmalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tşk ederim... seninde bloguna baktım az önce, hepsi birbirinden güzel gerçekten, umarım bir dahaki bayrama bende dahil olurum =))
      sevgiyle,

      Sil
  2. Sen mail attıkça ben mutlu oluyorum canım benim =)
    Beğenmene çok sevindim.
    Vallahi gönül uyuşması diyelim,bu kadar olmaz. Çifterledin diyelim. =)
    Paketlerin çok güzel, güle güle kullan canım.
    Öpüyorum çok

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Şirin,
    Bir mail adresi aradım ama bulamadım. Az evvel posta kutuma e-kartın düştü. Ne kadar duygulandım, çok teşekkür ederim. Ne güzel birbirini hiç görmemiş insanların böyle sıcak duyguları paylaşması. Ben de bayramını kutluyor, gönlünde ne varsa gerçek olsun diyor, bayramın hem bireysel hem ülkesel anlamda huzur ve barışa vesile olmasını diliyorum.
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  4. Canımm beğendiysen ve mutlu olduysan ne mutlu bana ben de kucak dolusu sevgilerimi yolluyorum sana ancak gelebildim bloguna bu ara pek bir bayram telaşesi içerisinde günler geçiyor :) Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. canım paketlerini iyi günlerde kullan kitaplarını keyifle oku :)

    YanıtlaSil
  6. Hepsi de birbirinden güzel, keyifli okumalar canım :)

    YanıtlaSil
  7. HUUUUUU BEN GELDİM.
    TANIŞTIĞIMA MEMNUN OLDUM.
    HOŞ PAYLAŞIMLAR.

    YanıtlaSil

dosttan nameler...