20 Haziran 2013 Perşembe

Takaslık Kitaplarım Var...

Birçok blogda gördügüm takas akımına bende katılıyorum sanırım sonunda...
Kitap okuma alışkanlığım tarz olarak değişeli uzun zaman oldu, haliyle aşağıdaki kitaplardan S. Kinsella, A. Parks, M. Keyes okunanlar arasında...
J. Green'e başlayıp on sayfa tahammül edebildim =) Çünkü çik-lit tarzını sevmediğime karar verdim...
S. Meyer'ın kitaplarını neden aldığımı inanın bende bilmiyorum sayfasını açmadım bile :S
Özetle böyle, dileyen isteyen arkadaşlar zaten mevzunun ne olduğu hakkında bilgi sahibi, olmayanlarada istedikleri takdirde anlatmak keyifli olacaktır...
Gelelim kitaplarımızın görsellerine...
Unutmadan,
Gülse Birsel ve Marian Keyes /Tarot ve Çikolata - Beyoğlu Sahaf Festivalinden alınmış olup hasarsızdır... 
Nancy Prıce - Fıstıklı Tombi'nin elinden çıkarmak istediği kitaplardan temin edilmiştir.
Geri kalan tüm kitaplar orjinal ve D&R dan alınmıştır.
Lütfen talep etmek isterseniz korsan kitapları söz konusu dahi etmeyiniz...

Ve görsellerimiz...
 
 
Not:
Hepsini tek bir görselde toplamak zorunda kaldım,
çünkü görselleri yüklemekte sorun yaşadım...
İsteyenlere mail olarak talep ettiği görselleri gönderebilirim...
 
Sevgiyle,
 

2 yorum:

  1. Acaba istediğiniz kitaplar neler ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba... kusura bakmayın biraz geç oldu ama bu kitapları ş.urfa da bir okula bağışladım ben... elimde kalan ve okumak istediğim kitaplar için aşağıdaki linke bakabilirsiniz...

      sevgiyle,

      http://www.vikitap.com/takas-verebilecekleri/srnzmn-62414

      Sil

dosttan nameler...